Cum sa-ti stabilesti regimul alimentar ca sa vezi rezultate

Prima regula a unei diete de succes sunt schimbari usor de mentinut pe termen lung. Asta inseamna a planifica mesele si gustarile si nu a sari peste ele. In acest fel, veti fi multumit si va veti putea abtine de la alimentele bogate in grasimi.

E posibil ca cel mai bine sa functioneze un plan cu multe mese reduse cantitativ de-a lungul zilei. Sau poate vi se potriveste un plan cu trei mese, doua gustari mici si un desert slab caloric. Deseori, gustarile dintre mic-dejun si pranz ajuta la respectarea unei diete.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

 

 

In cazul unui plan cu mese reduse cantitativ, ati putea planifica 5 mese intre 200 si 250 de calorii la ora 7:00, 10:00, 13:00, 16:00, 19:00. In cazul unui plan bazat pe trei mese/doua gustari, programul ar fi mic-dejun, gustare intre pranz si mic-dejun, pranz, gustare dupa-amiaza si cina cu desert. Programati gustarile la doua ore dupa mic-dejun si pranz. 

Dupa ce va decideti asupra planului, stabiliti mesele si gustarile. Ati putea folosi un jurnal alimentar pentru a respecta dieta. Alegeti proteine usoare, lactate cu continut redus de grasimi sau degresate, cereale integrale, fructe, legume si anumite grasimi bune pentru sanatatea inimii.

In cazul gustarilor, ati putea opta pentru fructe si legume. 

Cateva gustari grozave pe baza de legume:

  • Fasii de ardei gras
  • Morcovi baby
  • Mazare

 

Pentru gustarile pe baza de fructe, ati putea lua in considerare:

  • Pere si mere mici
  • O cana de bucati de pepene galben sau fructe de padure
  • 12 boabe de struguri albi sau rosii

 

Dupa cina ati putea opta pentru un desert dietetic precum inghetata din iaurt cu fructe de padure in locul prajiturilor sau placintelor bogate in calorii.

Care ar fi numarul de calorii recomandat? In general, intre 1000 si 1200 de calorii pe zi in cazul femeilor si intre 1200 si 1600 in cazul barbatilor.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Concluzia: E posibil sa treaca ceva timp pana sa gasiti planul ideal pentru stilul dvs. de viata, dar daca treceti de primul pas, veti reusi sa slabiti si sa nu va ingrasati la loc.

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0