20 de sfaturi de urmat în timpul dietei

Dietele pot parea dificil de urmat,la început, se spune ca primele trei zile ar fi mai delicate, pana cand creierul se obisnuieste cu noul status quo. Apoi,  cu puțină disciplină te vei obișnui cu regulile, hrana mai putina si restrictionata. Noi iti prezentam câteva trucuri care să te ajute în demersul tău.

oana-cuzino-dieta

Te vor ajuta nu numai să te obișnuiești mai repede cu noul regim alimentar, sa il respecti, dar vor contribui și la buna fucționare a dietei.

  1. TE-AR MAI PUTEA INTERESA

    Atunci când mănânci, concentrează-te pe asta. Nu îți distrage atenția cu televizorul, telefonul sau reviste. Va ajuta în primul rând la digestie, dar te va ajuta și pe tine să te bucuri mai mult de masă.

  1. Nu îți impune un ritm draconic. Spre exemplu, dacă ești o împătimită a dulciurilor, nu vei putea începe o cură în care să îți fie total interzise, pentru ca vei fi cu gandul doar la dulciuri si zahar. Permite-ți ca, din când în când, să te bucuri și de o bucatica  de ciocolata, o bucata de fruct zemos, ba chiar si de o bucatica prăjitură, insa impune-ti si respecta cantitatile, nu face excese.

  2. Alege painea de secara sau hipoglucidica, de asmenea făina și biscuiții doar integrali. Senzația de sațietate va dura mai mult si continutul de fibre te va ajuta la tranzit si eliminarea unor grasimi din alimentatie.

  3. Elimina  vizitele nocturne la frigider! Chiar daca seara, când te odihnești la serialul preferat sau stai la computer simti nevoia sa  ronțăi ceva,  însă încearcă să te abții.

  4. Bea multă apă. Ajută la hidratare și, în plus, nu are calorii. Evită în schimb băuturile carbogazoase și cele cu îndulcitori.

  5. Dacă dieta ta conține multe salate, încearcă să folosești cât mai puțin ulei și elimina complet sosurile sau dressing-ul, punand din belsug lamaie, piper si ierburi aromate cat mai variate- menta, rozmarin, busuioc, chives.

  6. Când poftești la un desert, alege ciocolata neagra cu peste 80% cacao- iti va satisface gustul, dar iti va limita automat pofta de mai mult.

  7.  Nu ține dulciuri în casă. S-ar putea să te tenteze! fa=le cadou copiilor de pe scara ta sau de pe strada.

  8. Dacă ești fan lactate, alege lapte degresat și iaurturi sărace în grăsimi.

  9. Nu mânca în grabă, ci bucură-te în liniște de fiecare masa, ca de un ritual foarte important. De altfel, chiar este, fiindca contrbui la "noua tu".

  10. Înainte de masă, consumă un pahar de apă. Senzația de sațietate va veni mai devreme.

  11. Fă sport de intensitate moderata, măcar de trei ori pe săptămâna, de preferabil inainte de masa , pentru ca iti va face pofta de mancare...

  12. Mănâncă multe legume și verdețuri, nicio masa fara muuuulte frunze!!!

  13. Înlocuiește gustările dintre mese cu fructe nu prea coapte(pere, mere, pepene galben)

  14. Nu consuma alcool. Băuturile alcoolice conțin multe calorii.

  15. Pregătește hrana la grătar. Eviți astfel consumul de ulei.

  16. Odihnește-te și dormi măcar opt ore pe noapte. Culca-te mai devreme, ca sa eviti poftele de seara... In plus, atunci când ești obosită ai tendința să mănânci mai mult. 

  17. Alege carnea albă, precum cea de pui sau de curcan. Sunt mai sărace în grăsimi si satioase.

  18. TE-AR MAI PUTEA INTERESA

    Înlocuiește untul cu o cremă de brânză cu conținut foarte scăzut de grăsimi

  19. Atunci când mănânci dulciuri, alege porții cât mai mici.

  20. incearca sa gasesti un partener de slabit, astfel va puteti motiva amandoi, faceti schimb de ponturi si diete.

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0