3 shake-uri fără lapte, pline de vitamine

Printre plăcerile noastre vinovate, de care ne mințim că ar fi sănătoase, se numără shake-urile. E adevărat, conțin fructe, deci vitamine, însă conțin și înghețată cu conservanți sau mult prea multe zaharuri. Însă există soluții pentru un shake delicios și sănătos. Noi vă prezentăm astăzi trei!

 

1. Shake de banane cu scorțișoară

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Ai nevoie de: o treime de cană de caju, o treime de cană cu apă, o banană înghețată, tăiată felii în prealabil, o jumătate de linguriță de esență de vanilie, un praf de scorțișoară, o linguriță de miere de albine.

Pune în blender apa și caju-ul și mixează-le până se transformă într-o pastă ca un lapte. Adaugă banana, pentru ca shake-ul să aibă o consistență cât mai cremoasă, esența, scorțișoara și mierea de albine.

Poți adăuga apă în funcție de consistența pe care vrei să o aibă.

2. Shake de căpșuni și cocos

Ai nevoie de: o cană și jumătate de căpșuni înghețate, trei sferturi de cană de lapte de cocos, un praf de vanilie.

Toate acestea se pun în blender și se procesează. Se poate adăuga apă pentru a subția conținutul.

3. Mentă și ciocolată

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Ai nevoie de: două treimi de cană de lapte de migdale, 3 pumni de spanac, esență de mentă sau sirop, după gust, frunze de mentă proaspete, gheață cuburi, o lingură de fulgi de ciocolată.

Pune în blender spanacul, esența, menta și gheața. Mixează-le. Adaugă fulgii de ciocolată și mai mixează câteva secunde.

Pune laptele de migdale pentru a alege consistența shake-ului.

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0