6 alimente care scad libidoul

Daca vrei ca apetitul sexual sa nu fie afectat, mai bine stai departe de aceste alimente.

1. Produsele alimentare bazate pe soia

Nu iti face griji, pentru ca nu va trebui sa renunti complet la soia, insa este o idee buna ca, pe viitor, sa fii atent la cat de multa soia ingerezi. Cateva studii mici au sugerat, potrivit rd.com, ca dietele bogate in produse alimentare bazate pe soia, precum tofu, pot sa scada nivelul testosteronului si numărul de spermatozoizi. Pe de alta parte, studiile mai mari nu au reusit sa evidentieze vreo legatura directa dintre soia, libidoul barbatilor sau testosteron, asa ca e bine ca produsele din soia sa fie consumate cu moderatie.

2. Alimentele bogate in grasimi saturate

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Daca unele dintre alimentele tale preferate sunt prajite, inseamna ca au in compozitie si multe grasimi saturate, care contribuie la blocarea arterelor, la o slaba circulatie a sangelui si la cresterea in greutate. Acesti factori pot duce la disfunctii erectile, care in mod clar joaca un rol in ceea ce priveste apetitul sexual. Medicii spun ca daca mananci in mod necorespunzator, ai mai multe sanse sa fii obez si sa ai probleme de sanatate precum diabetul si hipertensiunea arteriala, iar toate acestea iti pot afecta libidoul.

3. Uleiul vegetal

Unele uleiuri vegetale sunt bogate in grasimi polinesaturate, care pot determina o scadere serioasa a nivelului testosteronului, potrivit unei clinici specializate pe fertilitatea barbatilor "Columbus Men’s Clinic" din Columbus, Ohio, Statele Unite ale Americii. Sa nu uitam ca testosteronul joaca un rol important in ceea ce priveste libidoul barbatilor, cat si al femeilor, asa ca e bine sa te limitezi la a consuma ulei de masline.

4. Sarea

Un apetit sexual scazut este un motiv in plus pentru a fi mai atent la consumul de sodiu. Sarea si alimentele bogate in acest mineral pot duce la hipertensiune arteriala, care are consecinta de a reduce dramatic libidoul, potrivit specialistilor.

5. Alcoolul

Persoanele care consuma mult alcool pot avea un nivel mai scazut al testosteronului si un nivel mai mare al estrogenului. In combinatie, acesti factori iti pot afecta libidoul, spun specialistii. Si chiar daca o cantitate mica de alcool iti creste increderea in tine si te face sa ajungi mai repede in dormitor, nu uita ca alcoolul poate fi o sabie cu doua taisuri. Prea mult alcool va duce la scaderea dorintei sexuale si, in unele cazuri, barbatilor le poate fi mai greu sa isi mentina erectia.

6. Zaharul

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Zaharul iti poate afecta nu doar circumferinta taliei, ci si timpul petrecut in dormitor. Sa nu uitam ca zaharurile au nevoie de insulina pentru a fi procesate. Aceasta crestere constanta in productia de insulina este legata de niveluri mai scazute ale colesterolului, spun specialistii. Alimentele ce contin multi carbohidrati, precum pastele, se pot transforma, de asemenea, in zahar, ceea ce face ca glicemia sa creasca subit si va determina pancreasul sa produca mai multa insulina. Asa ca daca ai o intalnire si nu vrei ca libidoul tau sa fie afectat, sari peste paste si alege o salata.

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0