Cate calorii, dar si cat zahar contin fructele tale preferate

Fructele sunt alimente sanatoase, recomandate de catre nutritionisti. Asta nu inseamna insa ca putem consuma cate vrem si cand vrem intrucat continutul caloric, dar si de zahar este destul de ridicat in cazul unor fructe.

Fructele sunt bogate in vitamine si antioxidanti de pret, acestea facandu-ne bine atat la interior, cat si la exterior. Totusi, trebuie sa avem grija la cantitatile consumate intrucat o dieta dezechilibrata ne poate afecta silueta, dar si sanatatea.

Calorii fructe

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Coacaze: 80 g = 43 kcal

Mar bot de iepure: 1 = 79 kcal

Mar Golden: 1 = 74 kcal

Struguri: 80 g = 50 kcal

Capsune: 20 = 60 kcal

Ananas: 100 g = 50 kcal

Caisa: 1 = 17 kcal

Portocala: 1 = 90 kcal

Pepene rosu: 1 felie (aprox 286 g) = 92 kcal

Banana: 1 = 90 kcal

Para: 1 = 88 kcal

Avocado: 100 g = 160 kcal

Zmeura: 80 g = 20 kcal

Cirese: 30 g = 14 kcal

Mure: 30 g = 8 kcal

Zahar fructe

Coacaze: 100 g = 10 g zahar

Mar bot de iepure: 100 g = 12 g zahar

Mar Goleden: 100 g = 22 g zahar

Struguri: 100 g = 16,25 g zahar

Capsune: 100 g =4,66 g zahar

Ananas: 100 g = 9,26 g zahar

Caisa: 100 g = 9,24 g zahar

Portocala: 100 g = 9,35 g zahar

Pepene rosu: 100 g = 6,20 g zahar

Banana: 100 g = 12,23 g zahar

Para: 100 g = 9,80 g zahar

Avocado: 0 g zahar

Zmeura: 100 g = 4,42 g zahar

Cirese: 100 g = 12,82 g zahar

Mure: 100 g = 4,88 g zahar

 

 

Cum sa consumi fructe atunci cand vrei sa slabesti

Intrucat fructele contin zahar si au si un aport caloric de luat in seama, trebuie sa fii foarte atent la modul in care alegi sa le consumi atunci cand esti la dieta – Iata cateva trucuri care te vor ajuta sa scapi de kilogramele in plus, fara sa fie necesar sa renunti la fructe si la beneficiile pe care acestea le au pentru organism!

Consuma, preponderent, fructe de padure – murele, zmeura, afinele si coacazele au un aport caloric neinsemnat, iar continutul de zahar este, de asemenea redus. Intrucat sunt foarte bogate in vitamine si antioxidanti pretiosi, te poti limita la o cantitate redusa, fara sa iti privezi organismul de nutrientii care provin din fructe.

Consuma fructe de dimensiuni reduse – clementinele, kiwi-ul, prunele, caisele, merisoarele, visinele, ciresele si merele de dimensiuni reduse pot fi consumate, cu moderatie, in timpul curelor de slabire, fara sa iti puna silueta in pericol.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Evita piureurile si smoothie-urile – piureurile si smoothie-urile din fructe au un continut ridicat de zahar, fiind facute din mai multe fructe. Este bine sa le eviti pe timpul curelor de slabire si sa consumi fructele ca atare. Aportul caloric al acestor preparate iti va sabota silueta in permanenta, insa mai ales in timpul curelor de slabire.

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0