Dieta Mediteraneana - 10 lucruri esentiale

Regimul alimetar al persoanelor care traiesc in tarile din bazinul Marii Mediterane s-a dovedit a fi mai mult decat delicios. Asa-numita dieta mediteraneana va poate ajuta sa limitati aportul zilnic de calorii pentru a slabi. In plus, este un regim sanatos pe termen lung.

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA
TE-AR MAI PUTEA INTERESA

  1. Principala caracteristica a dietei mediteraneene este consumul de alimente de origine vegetala. Ceea ce inseamna includerea fructelor si legumelor in orice masa, dar si in gustari si deserturi
  2. Treceti de la alimente rafinate la alimente integrale, inclusiv paine, cereale, orez si paste integrale
  3. Consumati si leguminoase, spre exemplu, mazare si fasole
  4. Incercati sa mancati cine vegetariene o data sau de doua ori pe saptamana
  5. In general, aproximativ o treime din caloriile persoanelor care reusesc sa slabeasca dupa ce urmeaza dieta mediteraneana, provin din grasimi sanatoase, inclusiv o portie mica de nuci in fiecare zi
  6. Treceti de la unt la ulei de masline
  7. Consumati carne rosie doar de cateva ori pe luna si in portii mai mici decat obisnuiati, doar 85 de grame
  8. Consumati mai mult pui si peste. De fapt, consumati peste de cel putin doua ori pe saptamana. Pestele gras, ca somonul sau sardinele sunt printre cele mai sanatoase alegeri.
  9. Alegeti produse lactate cu continut redus de grasime sau degresate in locul celor cu continut ridicat de grasime, pentru a reduce grasimile saturate
  10. Ca bonus, daca va place vinul, puteti consuma un pahar pe zi

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0