15 alimente care contribuie la arderea grasimilor

De cele mai multe ori, atunci cand simtim nevoia sa rontaim ceva, ne lasam ispititi de produse de patiserie daca suntem in oras, de sendvisuri rapide daca suntem acasa si de orice gasim in frigiderul cu bauturi si gustari situat chiar langa automatul de cafea, daca suntem la birou.

gustari-slabit-grasimi-sanatoase

Daca am lasat sa treaca mai multe ore in care nu am mancat nimic, pofta e cu atat mai mare, iar senzatia ca meritam ceva mai consistent caloric sau macar dulce apare ca o indreptatire aparenta a alegerii pe care o facem. Exista insa alimente care pot atenua senzatia de foame si impiedica impulsul de a cauta gustari nesanatoase. Pentru ca e nevoie sa ne gandim si la silueta, iti recomandam 15 alimente care te ajuta sa arzi mai repede grasimile, mai ales daca practici si un sport.

Nucile

Toate tipurile de nuci contin Omega 3, intr-o cantitate mai mica sau mai mare, precum si grasimi mononesaturate, cele de care corpul are nevoie pentru calitatea lor nutritionala. In plus, sunt bogate in antioxidanti.

Ghimbirul

Folosit in mod special in probleme de natura digestiva, ghimbirul contribuie si la reducerea inflamatiilor, la buna circulatie a sangelui si la arderea caloriilor.

Ovazul

Face parte din familia carbohidratilor cu digestie lenta, ajuta la mentinerea unui nivel scazut al producerii de insulina si accelereaza arderea grasimilor, in special daca e consumat dimineata, in zilele in care ai activitate fizica intensa.

Avocado

Grasimile monosaturate pe care le contin fructele de avocado sunt arse rapid in timpul exercitiilor sportive. Ceea ce il face un aliment excelent este si faptul ca imbunatateste absorbtia de calciu.

Somonul

E cea mai bogata sursa de Omega 3, iar consumul sau impiedica depozitarea grasimii. Servit cu legume sau salate verzi, somonul poate fi consumat cel putin o data pe saptamana.

Soia

Boabele de soia sunt surse de proteine, care ajuta la cresterea musculara la fel care proteinele de origine animala. Consumul de soia scade apetitul si contribuie la scaderea in greutate.

Apa

Apa e cel mai bun aliat pe care il poti avea in lupta cu grasimea. Conform studiilor, doua cani de apa rece pot creste rata metabolismului cu 30%.

Semintele de susan

Acidul alfa linoleic pe care il contin activeaza genele care stimuleaza arderea grasimilor si anuleaza efectul celor care contribuie la depozitarea acestora.

Grepfrutul

Exista studii care arata ca slabesti putin mancand cate o jumatate de grepfrut de trei ori pe zi si daca nu schimbi alte detalii ale dietei obisnuite. Contine naringina, un flavonoid care impiedica stocarea grasimilor in corp.

Mierea

Oxidul de azot pe care il contine contribuie la arderea grasimii la nivel celular. Desi e dulce, nu contine asa de multe calorii ca zaharul.

Untul de arahide

E important sa il prepari acasa ori sa il alegi natural, nu indulcit, asa cum se gaseste de obicei in comert. Astfel ai parte de grasimile mononesaturate, care contribuie la scaderea in greutate si pe care majoritatea producatorilor le indeparteaza ca sa poata oferi o formula mai usoara a retetei.

Ouale

Ajuta la cresterea masei musculare, insa si la arderea grasimilor. Daca iti incepi ziua cu un mic dejun care contine oua se pare ca vei consuma mai putine calorii in restul zilei, intrucat ei avea senzatia de satietate.

Ardeiul iute

Ingredientul activ se numeste capsaicina, care arde grasimile si fara sa faci miscare. In plus, reduce senzatia de foame si, prin urmare, cantitate de hrana de care vei avea nevoie. Are efect mult marit daca e consumata alaturi de alimente care contin cafeina.

Broccoli

Are multe fibre si da senzatia de satietate, asa ca ajuta si silueta. Cu toate astea, nu are deloc multe calorii.

Uleiul de masline

Ca si avocado, e o sursa excelenta de acizi mononesaturati. Imbunatateste activitatea cardiovasculara si ajuta si la scaderea colesterolului.

stop dislipidemie

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0