Remedii naturale care combat durerea articulara

Aceste remedii naturale sunt bazate pe studii si ele pot ameliora durerea de tip osteoarticular si muscular, crescand mobilitatea articulara si redand starea de bine.

  1. Consumati ghimbir - datorita proprietatilor sale antiinflamatoare binecunoscute, ghimbirul scade durerea articulara putand fi consumat atat crud cat si putin gatit sau pudra. Ceaiul de ghimbir este recomandat pentru durerile articulare. Pe timp de vara, limonada cu ghimbir este alternativa delicioasa a ceaiului.
  2. Alimentatia antiinflamatoare -  renuntati la mancarea procesata, prajita, tip fastfood si orientati-va spre fructe si legume proaspete, boagate in vitamina C, cereale integrale, peste, nuci, ulei de masline, lactate proaspete bogate in calciu care reduc inflamatia si care imbunatatesc abilitatile fizice.
  3. Aromoterapia - cercetatorii japonezi sustin ca aromele puternice cum ar fi cele degajate de uleiurile de lavanda, menta, rozmarin,  reduc nivelul de cortizol - hormonul responsabil pentru stres, determinand relaxarea.
  4. Pregatiti o crema antiinflamatoare cu capsaicina, la dumneavoastra acasa - pulberea de ardei Cayenne amestecata cu 3 linguri de ulei de masline si aplicata la nivelul articulatiilor dureroase poate face minuni datorita reducerii subtantei  P, responsabila de trimiterea senzatiei de durere catre creier. Usoara usturime locala dispare dupa primele aplicari, lasand in urma o senzatie de calmare a durerii articulare.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

 

  1. Comprese calde - Un remediu util si eficient pentru articulatiile dureroase poate fi o soseta confectionata exclusiv din bumbac, umpluta cu orez negatit ,incalzita 2-3 minute in cuptorul cu microunde, lasata sa se raceasca putin si aplicata local timp de 30 minute.
  2. Inotati - senzatia lipsei de greutate data de apa reduce impactul dureros asupra articulatiilor ameliorand mobilitatea si reducand impotenta functionala.
  3. Acizi grasi Omega 3 -  asigurati- va ca nu va lipsesc acizii grasi de tipul omega 3 din dieta.  Gatiti folosind ulei de rapita si consumati peste ca somonul sau tonul bogat in acest tip de acizi grasi.
  4. Plimbati-va, bucurandu-va de soare - soarele fixeaza vitamina D in oase, acest proces fiind accelerat pe parcursul verii. Astfel reactivarile artrozelor de sold sau genunchi scad ca intensitate si frecventa.

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Evalueaza-ti gratuit riscul de artroza la genunchi sau solduri! si afla rapid daca durerile articulare indica un risc crescut de artroza. Daca te incadrezi in categoria de risc crescut, beneficiezi de un consult gratuit la medicul specialist!

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0