4 idei de gustări sănătoase de pus în pachețelul pentru școală

Cei mici ar vrea chipsuri și chiocolată, mămicile preferă fructele sau gustările cu proteine. Cum să facem să îmbinăm ambele păreri în cadrul unei gustări pentru școală? Și cum facem ca aceasta să fie diferită zilnic, ca să nu ne plictisim? Te ajutăm cu 4 rețete simple pentru pachețel, care să te inspire pentru nenumărate combinații.

 

Gustarea americană cu unt de arahide

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

În toate filmele americane cu familii fericite care își trimit copiii la școală dimineața, pachețelele includ și celebrele sendvișuri cu unt de arahide. Untul de arahide de calitate este o sursă sănătoasă de grăsimi și combinat așa cum trebuie, poate constitui o gustare sățioasă și hrănitoare.

Ia 2 felii de pâine toast integrală și unge-le pe o parte cu unt de arahide. Taie o jumătate de banană în felii subțiri și pune-le pe una dintre feliile de pâine, peste untul de arahide. Apoi unește cele două felii într-un sendviș, pe care îl poți tăia pe diagonală în două bucăți, mai ușor de mâncat.

 

Exotic și savuros, cu avocado și căpșuni

Fructele exotice sunt iubite atât de copii cât și de adulți și în limita bugetului le poți include ocazional și în pachețelele pentru școală. Noi îți recomandăm avocado, ca sursă excelentă de grăsimi sănătoase, de vitamine și minerale.

Curăță un avocado și pasează-l până când devine cremă, apoi aplică-l pe două felii de pâine albă. Taie 2-3 căpșuni în bucățele mici și pune-le pe una dintre felii. Poți adăuga și 2-3 migdale sau alune, apoi unește cele două felii de pâine.

 

 

Proteine și antioxidanți la pachet

Prăjește 2-4 feliuțe mici de pâine. Într-un castronel amestecă 3 linguri de brânză de vaci, o lingură de smântână și un vârf de cuțit de sare. Taie jumătate de kiwi în bucățele mici și adaugă-le la amestec. Pune mixul între 2 feliuțe de pâine prăjită.

Vei obține o gustare ușoară și răcoritoare. Pe tine te va mulțumi conținutul de proteine din brânză, iar kiwi va oferi preparatului un gust plăcut, pentru cel mic. Este și o variantă mai sănătoasă pentru iarturile cu fructe, care conțin zahăr și conservanți.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

 

Un desert hrănitor cu biscuiți

Pentru început, fărâmițează câțiva biscuiți simpli sau cu unt. Într-un castron pune 3 linguri de iaurt si 2 de miere și amestecă până când se omogenizează. Toacă mărunt miezul de la 2 nuci și amestecă-l cu iaurtul și mierea. Apoi adaugă biscuiți și amestecă până când compoziția se întărește, devine lipicioasă și ușor de modelat. Apoi formează cu ajutorul mâinilor bombonele rotunde sau un baton dreptunghiular. Le poți ambala în folie alimentară și sunt gata de pus în ghiozdan.

Biscuiții și mierea sunt extrem de gustoase, iar împreună cu iartul și nucile, vor asigura o cantitate suficientă de nutrienți pentru câteva ore de joacă si învățat.

Pentru a comenta este nevoie de
Comentarii 0