Care este cea mai bună metodă de antrenament pentru tine?

Aș începe cu o serie de întrebări: cum se face că populația care suferă de obezitate este în creștere, deși informațiile despre cum să trăim echilibrat sunt peste tot? Cum este posibil ca exercițiile să nu fie o prioritate? Avem alte priorități? Care este scuza noastră cea mai mare? Deși suntem conștienți că putem preveni obezitatea, diabetul sau alte probleme cardiovasculare, în continuare, cifrele ne arată că suntem “în creștere” când vorbim despre obezitate. Trist, dar adevărat! Sper ca tu să te afli printre cei care fac exerciții regulat pentru cel puțin 30 de minute pe zi.

Sper că simți beneficiile pe care le aduce mișcarea și faci ca acest lucru să fie prioritar deoarece îți pasă de tine! Dacă nu te afli printre cei care fac exerciții, oricât de mult aș vrea să vorbesc despre câte opțiuni există pentru a face exerciții și câte beneficii ar aduce, nu cred că aș face pe cineva să citească acest articol. De ce? Pentru că pur si simplu nu-ți pasă. Dar respect acest lucru.

Și mă întorc la ideea acestui articol! Fiecare dintre noi am avut un moment când am prioritizat prin competiție exercițiile cu ceva anume din viața noastră. De aceea, acest articol se adreseaza celor care fac exerciții, dar nu în mod regulat și cu rezultate scazute. Când vorbim de metoda de antrenament, despre ce ar trebui să facem, unde și când, trebuie să vă spun că nu există cea mai bună metodă.

Astfel spus, următoarele 3 întrebări te vor ajuta să găsești cea mai bună opțiune pentru tine.

1. De obicei, îți place să ai în preajmă oameni sau ești mai mult singuratic?

Ambele variante sunt bune. Indiferent de categoria în care te afli, scopul este să fii activ din punct de vedere fizic. Dacă îți plac oamenii, atunci este bine să te alături unui club de fitness. Dacă ești o fire singuratică, o alergare în parc și niște exerciții în aer liber ar fi ușor de efectuat.

2. Care este nivelul tău actual de pregătire fizică?

Dacă ești începător, nu-ți face griji. Exercițiile pot fi adaptate oricărui nivel de pregătire. Cheia succesului constă în progres. Plimbatul se poate transforma în plimbare lungă. Alergarea se poate transforma în sprinturi. Dacă “tragi de fiare”, progresul se măsoară în adăugarea de greutăți sau în creștrea numărului de repetări. Dacă ești începător, poți face exerciții cu propria greutate, precum calisthenics. Aici, pe blog, poți găsi articolele noastre anterioare despre exerciții pentru acasă.

3. Care este scopul tău principal?

Dacă îți pui această întrebare, în funcție de răspuns, vei găsi tipul de antrenament și metoda cea mai potrivită. Vrei să slăbești sau să crești masa musculară? Vrei să depășești anumite bariere de viteză, rezistență? Sănătatea este prioritară? Aceste întrebări te pot determina să afli ce anume dorești cu adevărat.

Spor la mișcare!

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0