Cate calorii arzi practicand sporturile in aer liber

Profita de vremea frumoasa si renunta la practicarea activitatilor sportive in spatii inchise precum sala de fitness sau propria sufragerie. Inlocuieste fitnessul si aerobicul cu activitati in aer liber, mult mai placute si la fel de eficiente.

O jumatate de ora de sport pe zi este suficienta pentru mentinerea siluetei, insa daca vrei sa scapi de cateva kilograme in plus, ar trebui sa practici cel putin o ora de sport in fiecare zi, pentru a ajuta organismul sa arda depozitele de grasime.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Volei

In parc, in padure sau pe plaja, voleiul poate fi practicat oriunde atata timp cat ai cu cine, dar si spatiu la dispozitie. Jucand volei, iti lucrezi muschii abdominali, muchii picioarelor, ai umerilor, dar si bustul. In ceea ce priveste caloriile, vei scapa de 272 de calorii intr-o jumatate de ora in care vei juca volei.

Alergare

Daca preferi sa alergi dimineata, cu noaptea in cap, sau seara, pe racoare, trebuie sa stii ca vei reusi, in numai o jumatate de ora de alergat in ritm lent, sa arzi 259 de calorii. Picioarele iti vor fi puse in miscare, insa si posteriorul si muschii abdominali vor avea de castigat de pe urma alergarii.

Drumetie pe munte

Mersul pe munte in ritm normal, fara graba si fara sa fie nevoie sa te cateri pe stanci, te va scapa, intr-o jumatate de ora, de 200 de calorii. Picioarele, posteriorul, dar si pieptul tau sunt zonele cele mai “lucrate” in timpul acestei activitati. Ritmul respiratiei este extrem de important in timpul drumetiilor pe munte, iar daca respiri corect vei constata ca nici macar nu obosesti, in ciuda distantei parcurse.

 

 

Tenis

Tenisul este un sport extrem de solicitand, lucrandu-ti musculatura picioarelor, a bratelor, a spatelui, a pieptului, dar si a posteriorului. Asadar, daca vrei sa iti sculptezi corpul, acesta poate fi sportul potrivit pentru tine. Jucand tenis, vei arde 206 calorii in 30 de minute, insa daca accelerezi ritmul, poti arde chiar mai multe.

Gradinarit

Este adevarat, gradinaritul nu e un sport, insa te poate scapa de 136 de calorii intr-o jumatate de ora, asa ca nu trebuie neglijat, mai ales ca ofera si satisfactii de alta natura.

Mersul pe bicicleta

Mersul pe bicicleta este mai mult decat potrivit intr-o seara de vara, dupa o zi obositoare petrecuta la serviciu. Aceasta activitate arde 204 calorii intr-o jumatate de ora si este vorba despre mersul intr-un ritm normal, nu despre mersul rapid.

Fotbalul

Daca ai copii, fotbalul este o activitate de familie pe care o puteti practica impreuna in timpul liber. Un avantaj al practicarii fotbalului consta in faptul ca te ajuta sa arzi pana la 206 calorii in numai 30 de minute.

Inotul

Ce activitate fizica poate fi mai placuta in timpul zilelor toride de vara decat inotul intr-o piscina cu apa rece? Inotul lucreaza musculatura bratelor, a pieptului, a spatelui, a umerilor, a picioarelor, dar si a posteriorului. Totodata, inotul arde 250 de calorii in 30 de minute. Profita de acest lucru si inlocuieste exercitiile de la sala de fitness cu o jumatate de ora de inot.

Mersul pe role

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

O plimbare de 30 de minute pe role te va scapa de 150 de calorii. Muschii picioarelor, dar si cei ai posteriorului sunt lucrati de aceasta activitate.

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0