Activitatile sportive care ard cele mai multe calorii in cel mai scurt timp

Vrei sa scapi de cateva kilograme in plus? Atunci nu ar strica sa stii ce activitati sportive ard caloriile in cel mai scurt timp. Alege-o, dintre aceste activitati,  pe cea care ti se potriveste cel mai bine si vei scapa de kilogramele in plus, care iti dau batai de cap.

Atunci cand faci sport, organismul nu foloseste prima data caloriile care sunt stocate in organism sub forma de grasime, ci foloseste mai intai carbohidratii. Carbohidratii sunt insa stocati in calitati limitate. Pentru a-ti determina organismul sa “arda” depozitele de grasime, trebuie sa ii oferi oxigen iar pentru a face asta trebuie sa mentii ritmul cardiac alert. De aceea exercitiile de tip cardio sunt eficiente atunci cand vine vorba despre eliminarea kilogramelor in plus.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Specialistii au intocmit o lista a activitatilor sportive care iti mentin ritmul cardiac astfel incat organismul sa “arda” grasimile:

Alergatul in ritm alert – ai nevoie de multa energie pentru a sustine alergatul in ritm alert. Pentru inceput, poti porni cu un sprint de 10-20 secunde, urmat de alergat sau mers in ritm accelerat pret de 60 de secunde, apoi de inca un sprit. Continua in acest ritm pana cand obosesti. Facand asta zilnic, iti va creste rezistenta si vei reusi sa alergi din ce in ce mai mult, dar si din ce in ce mai repede.

Saritul corzii – specialistii sustin ca o ora de sarit coarda arde pana la 1074 de calorii. Pentru rezultate optime, poti sari coarda pret de cateva secunde, continuand apoi cu 60 de secunde de mers sau alergat, pentru ca apoi sa sari iar coarda si tot asa.

 

 

Taekwondo – arta martiala de origine coreana, taekwondo necesita viteza, putere, reactii rapide si forta in miscare. Aceasta activitate arde o multime de calorii, mai ales daca o practici cu cat mai putine pauze.

Inotul – inotul in ritm alert arde pana la 892 de calorii pe ora, iar mare parte din aceste calorii sunt arse pentru ca organismul face eforturi serioase pentru a mentine temperatura corpului in ciuda apei reci din piscina.

Urcatul scarilor – nu este vorba despre urcatul scarilor intr-un ritm lent, ci mai dgraba despre alergatul pe scari, care accelereaza pulsul si forteaza  plamanii sa se umple cu aer, oxigenand astfel mai bine organismul.

Joggingul – aceasta activitate iti pune in miscare toti muschii corpului si iti pune la incercare sistemul cardiovascular. O ora de jogging poate arde pana la 755 de calorii.

 

 

Tenisul – 728 de calorii sunt arse intr-o ora de tenis, asta pentru ca trupul este in continua miscare si face eforturi pentru a lovi mingea cu traiectorie imprevizibila.

Mersul pe role – mersul pe role combina exercitiile cardio cu cele de forta, fara a pune insa prea mare presiune pe articulatii. O ora de mers in ritm alert pe role arde pana la 683 de calorii.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Canotajul – canotajul foloseste 9 grupe majore de muschi si este cunoscut ca fiind unul dintre sporturile care arde cele mai multe calorii.

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0