EXPERT INSIGHTS - Affidea aniversează 20 de ani de activitate în România

Affidea România aniversează 20 de ani de activitate în țara noastră și celebrăm evenimentul alături de partenerul nostru printr-un interviu despre ce au însemnat aceste două decenii, despre misiunea Affidea, serviciile pe care le oferă și planurile de viitor. Ne bucurăm că, deja de mai bine de jumătate de an, facem și noi parte din istoria Affidea, grație campaniilor pe care le-am desfășurat împreună, și nu avem niciun dubiu că viitorul va aduce lucruri cel puțin la fel de bune! La mulți ani, Affidea!

Citește în continuare dialogul integral dintre Dr. Oana Cuzino și Dl. Răzvan Predica, Country Manager Affidea România, cu ocazia aniversării a 20 de ani de activitate a Grupului Affidea în România:

DOC: Affidea este unul dintre principalii furnizori de servicii de sănătate din România, de 20 de ani. Așa că aș începe prin a vă ura, în primul rând, „La mulți ani!”.

Răzvan Predica, Country Manager Affidea România: Mulțumesc frumos pentru urări!

DOC: Aș avea câteva întrebări, pentru că, dacă inițial ați venit în special cu servicii avansate de diagnostic imagistic, ulterior v-ați dezvoltat foarte mult. Din toate punctele de vedere. Cum ați putea să ne descrieți acești 20 de ani de Affidea România, domnule Răzvan Predica?

Răzvan Predica, Country Manager Affidea România: 20 de ani dinamici! Cu un volum de muncă fantastic, cu rezultate pe măsură, aș spune eu, extraordinare. Affidea România operează în prezent 36 de centre în 22 de orașe din România.

Principala noastră prioritate este sănătatea românilor. De ce? Pentru că nouă ne pasă! Toată grija și atenția noastră se îndreaptă către pacienți, asta să fie clar! Fie că vorbim despre consultații de specialitate, de imagistică de înaltă rezoluție sau despre analize de laborator, am creat servicii medicale integrate, pentru a preveni și trata cu succes orice afecțiune.

La Affidea, noi suntem foarte atenți la așteptările pacienților, la dorințele lor, și le oferim servicii medicale la standarde internaționale. Cum facem asta? Cu ajutorul celor mai performante echipamente și al unei echipe medicale de elită.

DOC: Ați menționat standarde internaționale. Eu cred că este foarte important să subliniem acest lucru, pentru că Affidea România face parte dintr-un grup, dintr-o mare familie de profesioniști în domeniul serviciilor de sănătate, ba, chiar cel mai mare furnizor de servicii avansate de diagnostic imagistic din Europa. Asta înseamnă standarde într-adevăr europene și internaționale de înaltă ținută!

Răzvan Predica, Country Manager Affidea România: Așa este, Affidea România este parte a grupului Affidea și este cel mai mare furnizor european de servicii de diagnostic imagistic, ambulatoriu și tratament. Aici vorbim despre servicii avansate de imagistică. Grupul nostru deține peste 320 de centre medicale, în 15 țări, și oferă servicii medicale de înaltă calitate pentru cel puțin zece milioane de pacienți anual.

Datorită atenției deosebite pe care o acordăm siguranței pacientului, Affidea a devenit, la nivel european, cel mai premiat prestator de servicii de imagistică medicală. Mai bine de jumătate din centrele premiate de Societatea Europeană de Radiologie cu maximum 5 stele Eurosafe sunt centre Affidea. Printre acestea se numără și centrul de la Fundeni. Numai zilele trecute Affidea a obținut Premiul Furnizorul de Diagnostic al Anului 2022 – Diagnostics’ Provider of the Year – în cadrul ceremoniei HealthInvestor Awards de la Londra.

Campanie DOC-Time RMN

Românii au nevoie de servicii medicale de calitate. Lucrul acesta a fost dovedit în ultimii ani, pre- și post-pandemie. De aceea, Affidea este un partener al sistemului public de sănătate și, în egală măsură, un partener de încredere al pacienților. În acest sens, am creat mai multe hub-uri medicale, în București, Cluj, Brașov și Timișoara, și două Centre de Excelență în Oncologie, în București și în Constanța. Aici, medicii cu experiență vastă, națională și internațională, tratează cu empatie și profesionalism toți pacienții.

Azi, la Affidea, noi tratăm anual peste un milion de pacienți. Punem un accent deosebit pe prevenția medicală, pentru că românii au nevoie să înțeleagă că o viață sănătoasă, fără afecțiuni medicale importante, se obține doar dacă acordăm timp și atenție stării noastre de sănătate. De aceea, avem nevoie să efectuăm analizele medicale de rutină, să discutăm cu medicul de familie sau cu medicul curant despre cum putem preîntâmpina anumite boli. Vedeți, azi, un procent foarte mari dintre români ajung la medic când au deja simptomele serioase și sunt nevoiți să aloce mai mult timp și mai mulți bani pentru ceva ce putea fi prevenit.

DOC: Așa este. Și asta încercăm și împreună, prin parteneriatul nostru – să ne apropiem și mai mult de oameni cu aceste principii de medicină preventivă, să le oferim instrumente utile, cum ar fi chestionarele de autoevaluare, apoi să le facilităm accesul la medici de elită din rețeaua dumneavoastră de sănătate, Affidea | Hiperdia, și cu ajutorul platformelor digitale specializate de genul DOC Time, prin care oamenii pot ajunge foarte rapid într-un centru de prestigiu cât mai aproape de domiciliul lor. Care sunt ariile de activitate pe care le acoperă serviciile dumneavoastră?

Răzvan Predica, Country Manager Affidea România: În cadrul centrelor noastre pacienții beneficiază de servicii medicale complete: de la medicină de familie, consultații de specialitate, analize de laborator, dar și imagistică – investigații precum RMN, CT, PET-CT, scintigrafie, Dexa. Astfel, suntem liderii de piață pe acest tronson de servicii și credeți-ne că am muncit 20 de ani pentru a ajunge aici!

Putem spune că acoperim prin programele noastre integrate o gamă complexă de servicii de care au nevoie pacienții. Mai mult, avem centre unde, prin intermediul Serviciului de Spitalizare de Zi, se pot efectua tratamente pentru pacienții cronici, chimioterapie și alte manopere medicale importante. Noi analizăm în permanență feedback-urile pacienților, opiniile lor, propunerile lor, pentru a ne îmbunătăți constant portofoliul de servicii și a crește calitatea experienței de pacient. Dezvoltăm permanent standardele de excelență cu care ne-am obișnuit pacienții.

Suntem primul serviciu medical din România care a creat centrele paperless. Am digitalizat fluxul operațional al pacientului. Am economisit timp pe care l-am obținut prin completarea electronică a formalităților și care astăzi este folosit strict în beneficiul pacientului și al actului medical în sine. Știu că repet – tot ce inovăm și tot ce construim vizează pacientul și experiența acestuia.

DOC: Pentru că ați menționat și că sunteți centre paperless, și că inovați permanent, este un mare adevăr. Tehnologia a pătruns în forță în ziua de astăzi în viața noastră și a pacienților diverși. Este ceea ce am reușit să facem și împreună prin campaniile DOC, pentru că tehnologia poate să vină și în ajutorul sănătății. Campaniile pe care le-am desfășurat împreună chiar s-au bucurat de un real succes! Avem și câteva cifre, privind doar primele trei campanii; a patra este încă în derulare.

Deci vorbim doar de primele luni ale acestui an, în care mesajele noastre comune DOC – Affidea, de educare, informare și prevenție au avut, în total, 11,85 de milioane de expuneri și au generat aproape 1,5 milioane de interacțiuni. Platformele dedicate campaniilor noastre au fost vizitate de 183 de mii de ori și aproape 3.000 de persoane au ales să-și evalueze starea de sănătate și au interacționat cu serviciile puse la dispoziție de Affidea. Așadar, sună foarte bine aceste cifre și impactul pe care l-au avut campaniile noastre în rândul persoanelor din Universul DOC.

Știu că și voi, cei de la Affidea, v-ați propus astfel de experiențe 360 de grade pentru pacienți, care să cuprindă atât informarea, cât și apropierea de care ne pomeneați dumneavoastră mai devreme. Puteți să ne mai dați astfel de exemple de servicii complexe în care interacționați și mai îndeaproape cu pacienții voștri?

Răzvan Predica, Country Manager Affidea România: Totul pleacă de la grija fără de pacienți. A avea grijă de pacient înseamnă mai mult decât excelența în actul medical. Asta înseamnă să-l informezi, să-i oferi exemple, astfel încât să înțeleagă importanța prevenției medicale, să înțeleagă că medicul este un partener de dialog constant de-a lungul vieții, mai ales atunci când, aparent, nu are o problemă medicală.

Prin intermediul parteneriatului nostru cu platforma digitală DOC.ro, am reușit, în cele șase luni de colaborare, să îmbunătățim în primul rând paradigma mentală a românilor, să fie mai preocupați de sănătatea lor, să știe că DOC.ro este locul de unde pot să-și ia informația medicală corectă, adecvată, să se testeze, să se autoevalueze, totul fiind rapid și ușor, și fiind rapid ghidați către produsele sau programările la specialiștii de care au nevoie. De asemenea, prin intermediul promoțiilor oferite împreună cu platforma digitală DOC.ro, am facilitat accesul la servicii medicale unui număr foarte mare de pacienți.

Ne-ați convins mai devreme, cu toate datele care arată uau astăzi. Noi ne-am concentrat atenția pe acele patologii cu incidență mare, cum ar fi: cardiologia, diabetul, ginecologie, reumatologie, ortopedie sau boli hepato-biliare. Ne concentrăm toate eforturile pentru a oferi pacienților o experiență completă. Prin parteneriatele strategice stabilite, încercăm, și sper că reușim, să fim alături de pacienți din momentul în care se informează despre un subiect medical, se programează, vin în centrele noastre pentru investigații, merg către partenerii noștri din domeniul farmaceutic pentru a-și procura medicația și ulterior revin la noi pentru control și monitorizare a tratamentului. Alături de toți partenerii noștri, construim formule prin care pacientul să fie ajutat, consiliat în permanență, pentru a fi relaxat și a preveni sau trata orice afecțiune.

Noi vom continua împreună cu DOC.ro aceste proiecte importante, deoarece doar așa vom putea crește cu adevărat gradul de conștientizare a importanței prevenției medicale și, implicit, să mărim speranța de viață din România. Alături de DOC.ro, Affidea continuă promovarea conceptului de prevenție medicală. De ce? Pentru că nouă ne pasă!

Pentru a comenta este nevoie de
Comentarii 0