Genuflexiunile cu bara în spate, perfecte pentru fesieri

Știu că nu aveți timp de pierdut când vine vorba de antrenament. Ia foarte mult timp până ajungi să ai fesieri fermi și în forma pe care nu ai avut-o niciodată. Vreau să-ți arăt cum să avansezi acolo unde nu crezi că poți ajunge într-un timp scurt. Să fim realiști că nu vei da mai mult până nu vei vedea niște rezultate. Așa este?

Mai întâi ai nevoie de un PLAN! Scrie cu o seară înainte ce vrei să faci la antrenament și cu siguranță vei economisi timp prețios. Iată un antrenament care te poate monta pentru a începe:

  • 20 genuflexiuni cu bară în spate
  • 20 genuflexiuni cu săritură fără bară în spate
  • 20 genuflexiuni lente
  • 20 de rupe paralela (coboară mai mult de 90 de grade)

Azi va voi arată genuflexiunile cu bară în spate care este unul din cele mai complexe exerciții din fitness dar și poate cel mai eficient.

  • Din poziția stând pe 2 picioare cu bara așezată pe umeri
  • Coborî prin aplecarea trunchiului către înainte în timp ce genunchii se îndoaie treptat
  • Încearcă să formezi un sistem de cumpănă între trunchi și fesieri astfel să nu căzi nici în față dar nici în spate
  • Ai grijă să cobori până formezi un unghi de 90 de grade
  • Revii

Musculatură implicată: fesieri, trunchi, cvadricepși, bicepșii femurali

Spor la mișcare!

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0