3 tipuri de antrenament pentru un corp de vis

Pentru a avea fizicul dorit, este necesar să te antrenezi și nu doar să faci exerciții! Astăzi, antrenorii de elită cu siguranță dețin aceste informații, iar acestea sunt importante și pentru voi, nu doar pentru specialiști. De aceea, ceea ce voi spune azi completează perfect sfaturile de nutriție din alte articole.

Exista 3 metode de antrenament care trebuie să facă parte din arsenalul tău dacă vrei să pierzi din țesut adipos și să pui masă musculară care să se mențină o lungă perioadă de timp. Aceste 3 metode vor îmbunătăți coordonarea, postura, rezistența trunchiului și te ajută să privești cu încredere în viitor!

Prima metodă: Exercițiile Compuse.

Sunt mișcările care includ mai multe articulații și mai multe grupe musculare în același timp.

Spre exemplu, presa pentru piept implică pectoralii, deltoizii și tricepșii toți odată. Exercițiile compuse sunt foarte importante deoarece îmbunătățesc stabilitatea articulațiilor. În plus, deoarece implici mai mulți mușchi într-o mișcare, ajungi să faci un antrenament pentru toate grupele musculare, într-o perioadă scurtă de timp.

A doua metodă: Exercițiile Izolate.

Această metodă constă în folosirea aparatelor din sala de fitness ce implică o grupă musculară: spre exemplu, “leg extension”. În același timp, această metodă poate aduce dezechilibru muscular dacă este folosită incorect.

Personal, recomand să folosiți această tehnică doar combinată imediat cu un exercițiu aerob: alergat pe bandă, săritul corzii.

A treia metodă: Functional Training.

Această metodă vizează exercițiile care te ajută în activitățile curente: îmbunătățești echilibrul, coordonarea, viteza de reactie. Spre exemplu, o flotare angrenează brațele, pieptul, spatele și umerii. Acest tip de exerciții implică numeroase grupe musculare ceea ce nu poate duce decât la rezultate extraordinare.

Fiecare dintre aceste trei metode garantează rezultate. Dar pentru a avea rezultatele extraordinare, recomandarea mea este să nu lipsească din rutina ta niciuna din aceste trei metode.

Spor la mișcare!

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0