5 Smoothieuri pe baza de cirese

Ciresele sunt vedetele verii si sunt consumate cu drag atat proaspete, cat si in diverse preparate. Shakeurile si smoothieurile sunt optiuni remarcabile pentru inlocuirea micului dejun sau a unei gustari, dar si pentru a te racori si indulci cand afara e cald si ai nevoie de un boost de energie. Iata cateva retete delicioase, foarte usor de preparat: practic, pregatesti ingredientele si le pui la blender!

retete-smoothie-cirese

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

1. Smoothie cu gust de placinta cu cirese

Ingrediente:

- o cana de cirese proaspete sau congelate, fara samburi

- un fruct de mango proaspat sau congelat

- o lingurita seminte de in 

- o lingurita seminte de chia

- lapte de migdale, cocos sau soia

- pudra proteica aromata cu vanilie sau ciocolata

Mod de preparare:

 Amesteca in smoothie maker sau blender toate ingredientele. Optional, poti adauga deasupra spuma de lapte de cocos de casa, obtinuta fie cu ajutorul aparatului specific de facut spuma pe care il au cafetierele de noua generatie, fie amestecand grasimea pe care o aduni de la suprafata laptelui din cocos lasat la hidratare peste noapte cu vanilie si sirop de artar.

2. Smoothie cu cirese si kale

Ingrediente:

- o banana inghetata

- o cana de cirese fara samburi

- pudra proteica de canepa

- frunze de kale

Mod de preparare

Amesteci toate ingredientele in blender sau smoothie maker. Frunzele de kale pot fi rupte in bucati mari inainte de a le pune in vas. 

 

 

3. Smoothie cu cirese si cacao

Ingrediente:

- o cana de cirese fara samburi

- o cana mare cu lapte de migdale

- o lingurita de seminte de in

- o lingurita de seminte de chia

- nuca de cocos rasa

- o lingurita de pudra de cacao

- stevia sau sirop de artar

- gheata pisata

Mod de preparare: 

Amesteci toate ingredientele in blender sau smoothie maker, adaugand gheata la sfarsit. 

4. Smoothie super aromat cu cirese si struguri

Ingrediente:

- o cana de boabe de struguri negri

- doua sau trei banane

- o cana de cirese fara samburi

- lapte de cocos

Mod de preparare:

Amesteci toate ingredientele in blender sau smoothie maker. Nu e nevoie sa indepartezi samburii strugurilor sau pielitele. Cei negri sunt ideali, insa poti sa folosesti si struguri albi sau roz, din soiuri aromate.

5. Smoothie cu cirese si iaurt grecesc

Ingrediente:

- o cana de cirese fara samburi

- o banana sau doua, congelate

- o cana de frunze de spanac

- o jumatate de cana cu lapte de migdale

- o cana cu iaurt grecesc

- apa

Mod de preparare:

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Din nou, amesteci toate ingredientele in blender sau smoothie maker. Poti schimba cantitatea ingredientelor in functie de marimea vasului sau numarul de persoane pentru care prepari smoothieul.

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0