Exercițiul perfect pentru fesieri fermi

Bridge este un exercițiu foarte bun pentru a antrena fesierii, zona lombară, bicepșii femurali și de asemenea musculatura trunchiului.

 

Este un exercițiu foarte bun și dacă ai probleme de spate.

Musculatura angrenată

Aductorii, fesierii, femuralii, cvadricepșii, drepții abdominali.

Forme derivate din acest exercițiu

Varianta de azi este o formă avansată a acestui exercițiu. Așa cum am prezentat în articolele anterioare, varianta de baza este la salteluța, întins/ă pe spate cu genunchii îndoiți în timp ce tălpile sunt așezate pe sol. Din acea poziție, împingem de bazin către sus.

Varianta de azi aduce un plus de dificultate prin atasarea unui plan (în cazul nostru, două steppere unul peste celălalt, dar poate fi scaun, marginea patului sau orice alt punct înalt la 40-50 cm de sol).

Cum să execuți corect acest exercițiu

Întins/ă cu spatele pe steppere
Tălpile lipite pe sol
Împinge de coapse către sus
Pauză de 4 secunde în poziția numărul 2 îi strânge puternic fesierii
Recomand să faceți 4-6 serii a câte 30-50 repetări pe serie.

 

Spor la mișcare!

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0