Exercițiu pentru un abdomen de invidiat pentru vară

Menținerea unei musculaturi abdominale puternice este mult mai importantă decât a avea 6 pătrățele sau un abdomen plat. Musculatura trunchiului care include și zona lombară, fesierii, abdomenul, flexorii coapselor mențin corpul puternic și dau o postură corectă acestuia.

Întărirea acestuia vine sub diferite opțiuni ca exerciții precum crunch sau planșă, la fel și clase de yoga sau pilates pe care ar trebui să le încorporați în antrenamentele voastre săptămânale. Suntem bombardați de mii de exerciții pentru abdomen. Unele mai ușoare, altele mai grele dar vreau să subliniez că toate sunt utile atât timp cât sunt adaptate la nivelul vostru de pregătire. Clar că și abdomenele sunt clasificate ca fiind pentru începători, intermediar și avansați. Azi vin cu un exercițiu care poate fi făcut și acasă dar care se recomandă persoanelor care au un nivel optim de pregătire și au nevoie de o provocare.

Iată ce ai de facut:

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Poziția inițială de planșă laterală

  florin abdomen 2  

 

 

Ducem cotul la genunchi

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

florin abdomen 3  florin abdomen 4

Cu 3 serii pe fiecare parte a câte 20 de repetări, vei simți cu adevărat provocarea. Dacă ești activ de felul tău sau ai un job solicitant, un abdomen slăbit poate aduce accidentări nedorite.

Studii ne arată ca antrenarea musculaturii trunchiului timp de 1 an reduce riscul aparitiei accidentărilor cu 42% . Spor la mișcare!

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0