Dureri musculare in zona superioara a spatelui? Exercitiile care te ajuta

Durerile din zona superioara a spatelui pot fi rezultatul unei accidentari, contracturi sau a unei posturi incorecte. Din ce in ce mai multe persoane sufera de dureri de spate din cauza pozitiei de la birou sau a lipsei de activitate fizica. Dormitul in pozitii nepotrivite poate fi considerat la fel de usor o problema ce sta la baza durerilor musculare din zona superioara a spatelui

Azi vreau sa va prezit cateva exercitii ce pot fi facute acasa cu ajutorul unui baston. Vom folosi un baston sau chiar o coada de matura, fie ea din plastic sau lemn.

Exercitiul numarul 1

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

-    pozitia stand pe 2 picioare
-    omoplatii abdusi
-    tine bastonul cu bratele departate priza larga
-    adu bastonul deasupra capului mentinand coatele intinse
-    30 repetari, miscari lente
-    inspiri pe coborare, inspiri pe ducere deasupra capului

 

 

Exercitiul numarul 2

-    bastonul deasupra capului 
-    coatele intinse
-    ducerea bastonului in zona posterioara la nivelul median al omoplatilor sau pana unde iti permite flexibilitatea articulara
-    expiri pe coborare, inspiri pe urcare (invers primului exercitiu)
-    30 de repetari

 

Exercitiul numarul 3

-    bastonul face tranzitia din imaginea 1 pana in imaginea 4
-    tranzitia este prin partea posterioara
-    se fac 15 tranzitii prin partea dreapta si 15 tranzitii prin partea stanga


    

Aceste exercitii sunt pentru a activa musculatura spatelui si sunt recomandate atat dimineata cand ne trezim cat si inainte de un antrenament. Dureaza putin si sunt extrem de eficiente. Executati cate 3 serii si veti simti eficienta acestora.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

 

Contacteaza Expertul DOC! Trimite aici o intrebare pentru Florin Cujba.

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0