Abdomen plat: exercitii pentru sculptarea abdomenului

Dieta nu va face minuni de una singura, asa ca daca visezi la un abdomen sculptat si tonifiat, e musai sa combini cura de slabire cu exercitiile fizice.

Nu trebuie neaparat sa ai un instructor personal pentru a obtine trupul pe care ti-l doresti, insa e adevarat ca un instructor te va ajuta sa obtii rezultatele dorite rapid. Daca esti insa pe cont propriu in lupta cu kilogramele in plus, am pregatit pentru tine cateva recomandari de exercitii care te vor ajuta sa obtii abdomenul mult visat.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Flotari

Flotarile fac parte din categoria de exercitii pe care cu totii le cunoastem. Ceea ce nu stiai poate este ca flotarile nu iti asigura numai brate puternice, ci iti sculpteaza si abdomenul. Pentru a te bucura de beneficiile flotarilor, trebuie sa le executi in mod corect.

Pune-ti mainile pe saltea, intinde-ti picioarele si stai in aceasta postura pret de 1-2 minute, fara sa te misti. Lasa-te apoi in jos si executa 4 flotari, apoi ramai iar sus, in pozitie nemiscata. Repeta acest exercitiu de 3 ori.

Abdomene cu picioarele ridicate

Abdomenele clasice sunt bune, insa abdomenele cu picioarele ridicate sunt excelente. Acestea iti solicita mai multe grupe de muschi, insa rezultatul este pe masura efortului.

Pune-ti mainile la ceafa, ridica-ti picioarele indoind genunchii, apoi fa 3 serii de cate 10 abdomene cu pauza de cateva minute intre ele.

Fandari cu rasucire

Poate ai senzatia ca fandarile iti lucreaza numai muschii picioarelor, insa te inseli. Fandarile solicita si grupele de muschi abdominale, mai ales daca alegi varianta cu rasucire.

Porneste din pozitia cu picioarele apropiate. Du piciorul stang in spate, indoaie piciorul drept si lasa toate greutatea pe el. Apoi, intoarce-ti trunchiul catre stanga, intinzandu-ti mainile de-a lungul piciorului drept. Repeta de 15 ori acest exercitiu, apoi fa-l si pe piciorul celalalt.

Flotari pe o parte

Acest exercitiu este inspirat din practica yoga. Flotarile pe o parte tonifica abdomenul, bratele, dar si picioarele.

Stai pe o parte, cu corpul perfect drept. Ridica-te apoi sprijinindu-te in mana pe care stai. Mentine postura pret de 60 de secunde, apoi revino la sol. Intoarce-te pe partea cealalta si ridica-te sprijinindu-te in cealalta mana de aceasta data. Repeta operatiunea de cate 3 ori pe fiecare parte.

Genuflexiuni cu greutati

Genuflexiunile cu greutati te vor ajuta si ele sa iti modelezi abdomenul.

Tine-ti picioarele la o distanta de 2-3 centrimetri si ia cate o greutate in fiecare mana. Lasa-te usor in jos, pana cand atingi partea din spate a picioarelor cu posteriorul. Mentine-ti spatele perfect drept si tine mainile intinse. Repeta de 12 ori, fara sa te grabesti.

 

 

Sarit cu coarda

Saritul corzii nu numai ca iti tonifica musculatira abdominala, insa te va face sa te simti bine, amintindu-ti de copilarie.

Pentru rezultate rapid vizibile, fii foarte atenta la respiratie atunci cand sari coarda, nu face miscari haotice. Incearca sa expiri fix in momentul in care sari, incordandu-ti puternic abdomenul.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

 

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0