6 sfaturi pentru a nu iti mai sabota regimul alimentar

Chiar tu ai putea fi cauza pentru care nu slabesti, prin consumul unui numar mai mare de calorii decat iti dai seama. Iata cateva sfaturi pentru a continua sa iti urmezi scopul fara aceste greseli. 

  1. Nu mai manca fara sa iti dai seama. Studiile arata in mod constant ca persoanele care mananca in timp ce se uita la televizor, citesc sau doar asculta muzica, mananca cu pana la 10% mai mult in timpul oricarei mese, decat daca s-ar concentra la mancare si ajung sa consume cu pana la 25% mai multe calorii in timpul unei zile.
  2. Nu manca atat de repede. Vei manca cu 15% mai putin si cu aproximativ 112 calorii mai putin, in timpul unei mese, daca dublezi numarul de mestecari inainte de a inghiti. Asta ar putea insemna pana la o jumatate de kilogram pirdut in fiecare saptamana.
  3. Nu manca pentru a iti alina emotiile. Mancatul emotional duce adesea la consumul alimentelor bogate in calorii, in zahar si in grasimi.
  4. Incepe sa citesti etichetele pentru a iti masura exact portiile, utilizand instrumente de masurare. ”Estimarea” sau cercetarea sumara pot acoperi cu mult nevoile tale calorice zilnice.
  5. Foloseste un jurnal pentru a urmari caloriile din portiile reale pe care le consumi.
  6. Nu folosi alti membri ai familiei ca scuza pentru a cumpara delicii tentante pe care veti ajunge sa le mancati. Toata lumea va beneficia de alimentele mai sanatoase, precum fructele.

 

 

Un extra bonus? Copiii vor urma exemplul parintilor.
 

 

Sursa informatii: New York Times

Sursa foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0