3 pași pentru un antrenament perfect de slăbit

Toți doresc un metabolism accelerat pentru a mânca ceea ce vor și când vor fără însă a se îngrășa. Nimic greșit până aici însă, când vorbim despre slăbire, pe lângă multele diete și regimuri o altă component importantă este antrenamentul.

Dacă nu livrăm antrenamentul potrivit rezultatele nu vor veni. Și nu mă refer la rezultate temporare ci la cele de durată.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Azi am pregătit formula perfectă pentru ca tu să poți accelera metabolismul și vei avea ca rezultat o slăbire în kilograme de durată.

Pasul 1: Încălzire dinamică 5-10 minute

Încălzirea nu trebuie să fie lentă. Este important ca încălzirea să-ți asigure pregătirea corectă a organismului pentru efortul ce urmează a fi făcut. Prin încălzire dinamică vei crește temperatura corpului, vei crește pulsul și vei fi pregătit pentru exerciții. Încălzirea asigură și o reducere a riscului apariției accidentărilor nedorite.

Exemplu de încălzire dinamică:
 •      Alergat cu ducere a genunchilor la piept
 •      Jumping jack
 •      Genu flexiuni
 •      Fandări laterale
 •      Butt kicks (călcâie la șezută) prin alergare

Pasul 2: Interval workout

Vom folosi 2 tipuri de antrenament create pentru a da rezultate. Primul se va baza pe repetări. Al 2-lea se va baza pe timp și intensitate.
Exemplu antrenament bazat pe repetări
Doar cu propria greutate: 6-10 serii (15-30 de minute)

  •    10 jump squat
  •    10 flotări cu priză largă
  •    10 jumping lunges (fandări cu săritură)
  •    10 lying jackknives

Pauză 30 de secunde și repeat
 Dacă sunt exerciții pe care nu le știți puteți să vă folosiți de google search.
 Exemplu antrenament bazat pe timp și intensitate
 Doar cu propria greutate 30 secunde efort – 0 sec pauză 5-10 serii (17-35 de minute durată în funcție de intensitate)

  •   Genuflexiuni
  •   Planșă
  •   Split squat
  •   Flotări

Pauză 30 secunde și repeat până la 10 serii. Fiecare exercițiu se face timp de 30 de secunde.

Pasul 3: Stretching static și revenire după efort

Folosește acest pas pentru a ajuta musculatură să recapete elasticitatea necesară, să revii gradual la un puls normal, pentru a reduce riscul accidentărilor și vei permite organismului să se recupereze mult mai repede. Întinde fiecare grupă musculară pentru cel puțin 20 de secunde în fiecare poziție.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Spor la mișcare!

 

Sursă foto: Shutterstock

Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0