Dieta Weight Watchers - avantaje si dezavantaje

Dieta Weight Watchers este unul dintre regimurile care presupun înscrierea la un program oficial, pe parcursul căruia veți primi instrucțiuni și sfaturi de la specialiști. Cu toate acestea, vă putem oferi câteva informații generale în privința dietei, care să vă ajute să decideți, împreună cu medicul dumneavoastră nutriționist, dacă este soluția potrivită.

Bazele dietei Weight Watchers au fost puse în anul 2010, prin construirea unui sistem de notare a diferitelor alimente, în funcție de aportul lor caloric. Și asta fiindcă această dietă pornește de la ideea că poți mânca mai puțin și poți slăbi dacă alimentele pe care le consumi îți oferă suficienți nutrienți și suficientă energie pentru ca organismul să funcționeze corect.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Conform regimului Weight Watchers, alimentele sunt ordonate în funcție de conținutul de carbohidrați, proteine, fibre și grăsimi. Principala regulă a dietei este să consumi preparate care să te sature, fără să te încarce suplimentar din punct de vedere nutrițional.

Cum funcționează dieta Weight Watchers

După ce te inscrii în program, vei primi un anumit obiectiv, calculat în funcție de sexul tău, greutate, înălțime și vârstă. Legat de acesta vei avea și un număr de puncte zilnic, pe care le poți consuma mâncând ce vrei tu, atât timp cât calculezi punctele aferente fiecărui aliment.

Vei primi și o listă cu peste 40.000 de alimente, unde poți urmări punctele care corespund fiecăruia. Multe fructe și legume au 0 puncte, deci poți mânca oricâte, fără să faci calcule. Atenție însă că dacă adaugi chiar și o linguriță de ulei la o salată, va trebui să calculezi punctele aferente uleiului.

 

 

Avantajul dietei Weight Watchers este că îți poți construi singură meniul, alegând din multele opțiuni care există. Cu toate astea, această flexibilitate te poate induce în eroare, și să îți fie teamă ca nu cumva să faci alegerile greșite.

Programul oferă și sugestii complete de meniu, pentru perioadele când ești prea ocupată pentru calcule și planificări. În plus, există și sugestii de antrenamente pentru că, desigur, sportul este obligatoriu. Ai voie și să trișezi cu câteva dulciuri, ca înghețata fără grăsimi sau un sos de brânză. Însă și acestea trebuie ținute sub control, în limita unui credit oferit săptămânal.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Dieta Weight Watchers promovează o dietă sănătoasă, echilibrată, care încurajează slăbitul treptat, nu scăderea în greutate accelerată, despre care se știe că este nesănătoasă.

Avantajele dietei Weight Watchers:

  • Nu interzice niciun aliment
  • Garantează scăderea în greutate cu ½ sau 1 kg pe săptămană
  • Încurajează limitarea porțiilor din punct de vedere cantitativ
  • Încurajează consumul preparatelor gătite

Dezavantajele dietei Weight Watchers:

  • Implică anumite costuri financiare
  • Necesită timp pentru programarea meselor, cumpărături și gătit
Pentru a comenta este nevoie de sau înregistrare.
Comentarii 0