Dieta cu banane pentru un abdomen suplu

Bananele nu sunt numai aromate si gustoase, ci si o excelenta sursa de vitamine. Desi cei mai multi le asociaza cu deserturile sau gustarile, exista si oameni care le folosesc ca aliat in lupta cu kilogramele in plus.

Cum tii o dieta bazata pe banane?

Exista mai multe variante:

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

1. Mananci o banana pe post de gustare

Fibrele din banane ajuta si chiar grabesc digestia, ceea ce duce la reducerea senzatiei de balonare, dar si la pierderea kilogramelor in plus. Bogate in potasiu, care ajuta atat la intarirea oaselor, cat si la forta muschilor, bananele sunt minunate si pentru ca ajuta la eliminarea toxinelor din organism. Ele pot, practic, sa topeasca grasimea, daca sunt ajutate de ingrediente cheie. De asemenea, pot trata si diverse alte afectiuni.

 

Intra AICI sa vezi ce alte beneficii aduce consumul de banane!

In aceasta prima varianta a dietei, ar trebui sa mananci cele trei mese pe zi formate din alimente cat mai sanatoase, iar una dintre cele doua gustari obligatorii trebuie sa fie o banana. Ar trebui sa tii cont de asta pentru doua saptamani.

2. Incepi ziua cu un smoothie pe baza de banane

O alta varianta ar fi sa consumi o bautura energizanta ce contine banane in fiecare zi, tot timp de doua saptamani.

Un smoothie cu banane, mai exact, dar si cu alte ingrediente care contribuie la reducerea numarului de kilograme.

Iata o reteta care promite sa te ajute sa arzi rapid grasimea, in special cea din zona abdominala, cea mai periculoasa, pentru ca afecteaza organele vitale.

Ai nevoie de:

- o banana

- o portocala sau cateva capsune sau fructe de padure - o jumatate de ceasca

- doua lingurite de pudra proteica

 
 

- doua lingurite de pudra de seminte de in

- o lingurita rasa de pudra de ghimbir

- o lingurita de ulei de cocos

- 100 de grame de iaurt slab

Mod de preparare:

Amesteca toate ingredientele cu ajutorul unui blender sau smoothie maker. Bea in fiecare dimineata amestecul obtinut, chiar dupa preparare. Daca il lasi la frigider, risti sa oxideze rapid si sa dezvolte bacterii.

 

 

3. Inlocuieste micul dejun cu o banana

Dieta a fost promovata de un cuplu de japonezi, ambii cu activitati in domeniul medical. Presupune mancarea unei banane in fiecare dimineata, pe stomacul gol. In restul zilei poti manca ce doresti (fara exagerari, evident) pentru celelalte doua mese ale zilei si gustari. Ai voie sa bei exclusiv apa plata, la temperatura camerei, minimum doi litri pe zi.

Este strict interzis consumul de alcool pe intreaga durata a dietei. Nici produsele lactate nu sunt permise, mai ales dupa cina. Ultima masa a zilei ar trebui sa fie inainte de ora 20:00.

TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Dieta cu banane nu trebuie sa depaseasca doua saptamani, indiferent de tipul pe care il adopti. E important ca la finalul ei sa incerci sa mentii un stil de viata sanatos, ca sa nu revina kilogramele pe care ai reusit sa le dai jos.

 

4. Dieta cu banane verzi

Cele mai multe dintre beneficiile bananelor verzi  pentru sănătate studiate au fost legate de simptomele/bolile gastrointestinale, urmate de metabolismul glicemic/insulinei, controlul greutății și complicațiile renale și hepatice asociate diabetului.

Cercetatorii au studiat gradul de coacere al bananelor in legatura cu glicemia. Ei au descoperit ca bananele necoapte sau verzi tind sa aiba un impact mai mic asupra glicemiei, deoarece contin mai putin zahar decat bananele coapte. Totodata, bananele mai crude contin un amidon "rezistent", pe care corpul nu il poate descompune cu usurinta, iar rezultatul este o crestere mai lenta a glucozei in sange.

Bananele verzi pot exista si fi consumate ca atare- se numesc plantains si sunt membri ai familiei bananelor, dar sunt mai amidonoase și mai scăzute în zahăr, ceea ce înseamnă că atunci când sunt coapte, vor avea în continuare culoarea verde. se folosesc in bucataria orientala sau sudamericana,  Dacă  sunt prea coapte, este posibil să fi început să devină galbene sau negre.pot oferi  nutrienți și beneficii suplimentare pe care bananele galbene nu le oferă. Sunt bogate în amidon rezistent și pectină, carecresc satietatea, îmbunătățesc sănătatea digestivă și ajută la scăderea nivelului de zahăr din sânge.

Un studiu exerimental care și-a propus să investigheze efectul amidonului rezistent din banana verde  asupra steatozei și producției de acizi grași cu lanț scurt ( în obezitatea indusă de dieta bogată în grăsimi la șoareci a obrinut  rezultate remacabile. Grupul de banane verzi  a prezentat câștiguri mai mici în masă corporală; în comparație cu grupul cu dietă bogată în grăsimi si  au prezentat o reducere a steatozei hepatice cu o reducere de 93% a triacilglicerolului hepatic  în comparație cu șoarecii hrăniți cu dietă cu grasimi.  În concluzie, s-a  demonstrat că amidonul rezistent din bananele verzi  au îmbunătățit parametrii metabolici prin modularea expresiei proteinelor cheie implicate în metabolismul lipidelor hepatice.

Bananele verzi, în special, s-au dovedit că ajută si la gestionarea diareei. Bananele sunt, de asemenea, pline de fibre, prebiotice și probiotice, toate care ajută la digestia. Pentru persoanele cu afecțiuni digestive, cum ar fi sindromul de colon iritabil, consumul de alimente care ajută la digestie poate fi deosebit de important.

 

 

 

 

Sursa foto: Shutterstock

Health Benefits of Green Banana Consumption: A Systematic Review, 2019, Ana Luisa Falcomer,1 Roberta Figueiredo Resende Riquette,2 Bernardo Romão de Lima,1 Verônica C. Ginani,1 and Renata Puppin Zandonadi1,*

 

Resistant starch from green banana (Musa sp.) attenuates non-alcoholic fat liver accumulation and increases short-chain fatty acids production in high-fat diet-induced obesity in mice 2020, Carolyne Pimentel Rosado 1Victor Hugo Cordeiro Rosa 1Bruna Cadete Martins 1

 

 

Pentru a comenta este nevoie de
Comentarii 0